وبسایت تخصصی کسب در آمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

وبسایت تخصصی کسب در آمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

کسب در آمد از سیستم کلیکی اکسین ادز

ین سیستم دیگر کار نمیکند


سیستم کلیکی اوکسین ادز برای کاربرانی که صاحب وبلاگ و یا سایتی هستند(اگر نیستید برای اموزش ساخت وبلاگ اینجا کلیک کنید ) بسیار خوب و در آمد زاست چه جوری میگم :

سیستم کلیکی  اکسین  اینجوریه که به شما تبلیغات اونا رو تو وبلاگ یا سایتتون قرارمی دین بعد به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات میشه مبلغ 100 تومن میده ( به ازای هر کلیک ) و وقتی به حد نصاب رسید اون رو به شماره حسابی  که  دادید واریز میکنه یعنی عالیه من خودم هم حساب دارم

و در روزهای 23،24،25 از هرماه می توانید درخواست پورسانت کنید. 

این فیش دریافتی من از سیستم کسب درآمد از تبلیغات کلیکی اکسین ادز در روز 30 شهریور 1388 میباشد


برای ثبت نام در سیستم کلیکی اکسین روی بنر زیر کلیک کنید   ">/*]]>*/">



اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

حتما برای چگونگی فعالیت و درآمد زایی بعد از ثبت نام اینجا کلیک کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 22:03

جدا برا هرکلیک رو اگهی ۱۰۰ تومن میده اینکه خیلی خوبه

اره میده من خودم هم حساب دارم واقعا عالیه [img]http://www.getsmile.com/emoticons/smileys-91853/aiw/clapping.gif[/img]

امیر چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:01 http://www.amir88.blogsky.com

سلام باز مزاحمت شدم .می تونی به من بگی چطور ی بازی وارد سایتم کنم که تا کلیک کنن دانلود شه.؟

رضـــــا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:56

سلام
امیدوارم عبادتهای شما مورد درگاه حق قبول باشه
بسیا ممــــــــنون

خواهش میکنم

محمد دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 13:05 http://mashinebartar.persianblog.ir

لطفاّ وبلاگ مرا در قسمت لینک دوستان با عنوان" ماشین برتر " قرار دهید.


با تشکر
MP

شما لینک شدید

yasaman چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:22

salam age be in rahati beshe daramad klasb kard ke kheili khobe javona bikar nemimonan dige omidvaram betonam az in rah dar amad dashte basham

با شما موافقم ... ولی اینقدر هم که شما میگید راحت نیست این کارم مثل هرکار دیگه ای باید تلاش و پشتکار داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد