وبسایت تخصصی کسب در آمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

وبسایت تخصصی کسب در آمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

درآمد زایی >>پرورش قارچ صدفی و دکمه ای + بذر انها

این محصول به پایان رسیده


کسب در آمد به روشی آسان و در خانه با آموزش پروش قارچ خوراکی


تولید بذر قارچ در این روش نیاز به دستگاه خاصی ندارد و به کمک این مجموعه شما خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در آپارتمان و حتی داخل اتاق پرورش دهید و بسترهای تولید قارچ مثل گلدانهای گل در فضای آزاد و در هر جایی می تواند قرار گیرد.

در تولید قارچ به وسیله روش توضیح داده شده شما می توانید از هر کیلو بذری که خودتان تولید کرده اید یکصد کیلو قارچ برداشت کنید و به عنوان مثال از یک اتاق 3 در 4 شما خواهید توانست روزانه 12 کیلو قارچ برداشت کنید.
توجه توجه : مجموعه فوق با بذر استوک (با قابلیت تولید بذر زیاد) برای شما ارسال می شود.
بذر استوک قابلیت تکثیر زیادی دارد و از 100 گرم بذر استوک که ما در اختیارتان بگذاریم طبق آموزشهای داخل این مجموعه شما می توانید 100 کیلو بذر تکثیر نمائید.


ü کاری جدید و در منزل بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد
ü بدون نیاز به مکان خاص , حتی در انباری و یا گوشه ای از حمام منزل
ü قابل پرورش حتی در داخل آپارتمان
ü ثمردهی هر بستر تا چندین ماه
ü تهیه خوراک لذیذ و سالم و مقوی جهت مصرف در منزل
ü آسانی کار و به فروش عمده رساندن محصول
ü قابل استفاده در بیش از 200 نوع غذا
ü خوداشتغالی در منزل

پرورش قارچ صدفی و قارچ دکمه ای در منزل با روش جدید

برای اولین بار در دنیا


به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید.
و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.

در بسته پستی این مجموعه موارد زیر برای شما ارسال می شود:
• 7 عدد سی دی آموزشی
• 3 عدد دفترچه آموزشی
• مواد تکثیر و تولید بذر قارچ
• بذر قارچ صدفی به اندازه یک بستر کشت قارچ صدفی
• بذر قارچ دکمه ای به اندازه یک بستر کشت قارچ دکمه ای
• مواد اولیه
• لوازم کار
• و از همه مهمتر تضمین نامه کتبی و مهر خورده خرید محصول شما توسط شرکت پایه رس
• سی دی هدیه


قیمت :۴۵۰۰۰  تومان


برچسب: درآمد دائمی در فروتل کسب در آمد قارچی خود اشتغالی قارچ پرورش و کست قارچ چگونه قارچ پرورش دهیم ؟ خود اشتغالی قارچ بذر قارچ قارچ آپارتمان در خانه کاشت و تکثیر قارچ چگونه قارچ تکثیر دهیم ؟ آموزش پرورش قارچ بذر استوک قارچ صدفی کشت قارچ صدفی آموزش کشت و تکثیر قارچ کسب در آمد در خانه کسب در آمد از طریق پرورش و  تکثیر قارچ انواع قارچ قارچی آموزش و پرورش و تکثیر انواع قارچ صدفی و دکمه ای + بذر استوک کسب در آمد قارچی خود اشتغالی قارچ پرورش و کست قارچ چگونه قارچ پرورش دهیم ؟ خود اشتغالی قارچ بذر قارچ قارچ آپارتمان در خانه کاشت و تکثیر قارچ چگونه قارچ تکثیر دهیم ؟ آموزش پرورش قارچ بذر استوک قارچ صدفی کشت قارچ صدفی آموزش کشت و تکثیر قارچ کسب در آمد در خانه کسب در آمد از طریق پرورش و  تکثیر قارچ انواع قارچ قارچی آموزش و پرورش و تکثیر انواع قارچ صدفی و دکمه ای + بذر استوک

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 16:10

عالی بود

alborz یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 15:13 http://free-net.mihanblog.com

سلام.من شما رو لینک کردم حالا نوبت شماست که من رو لینک کنید.لطفا من رو با اسم:
\*/خدمات دهندگان رایگان اینترنتی /*\

دوست عزیز شما لینک شدید

omid یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 17:25 http://omidsargarmi.mihanblog.com/

سلام
من شما رو لینک کردم
لطفا منو با نام
"هرچی بخوای اینجا پیدا میشه"

شما لینک شدید دوست عزیز

حسین سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 15:42 http://daramad200.mihanblog.com

خوب بود

alborz پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 14:25 http://free-net.mihanblog.com

سلام.من شما رو لینک کردم ولی شما هنوز منو لینک نکردید.
لطفا منو با اسم:
\*/ رایگان دهندگان اینترنت /*\
و با آدرس:
free-net.mihanblog.com
لینک کنید.

شما لینک شدید و مشکلی نیست ....!

احمد جمعه 1 آبان 1388 ساعت 02:30

سلام وب بسیار جذاب و مفیدی دارید......
مطلب خوبی بود ولی یک نکته اصلی آیا بازار فروش قارچ ها تولیدی کجا میتواند باشد؟و چگونه؟
مرسی

ممنون ...
در مورد سوال شما باید بگم شرکت پایه رس همراه بسته یک تضمین نامه کتبی و مهر خورده ای برای خرید محصولات شما قرار داده است که شما به راحتی هم میتوانید محصولات خود را استفاده و هم بفروشید

سلام دوست من وبلاگ خوبی داری می تونم از شما درخواست کنم تبادل لینک داشته باشیم ؟
اگه جوابتون مثبت بود لطف کنین وبلاگ منو با نام ---- کسب درآمد واقعی اینترنتی ----- لینک کنین و به من بگین که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم . ممنون

www.commerce-e-commerce.mihanblog.com

شهر آگهی۱ سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 23:03 http://agahicity1.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفا آگهی سایت خود را (ویژه ی تصویری و متنی به صورت رایگان)در سایت ما به نمایش بگذارید.
توجه:در صورتی که لینک سایت ما را با نام(آگهی رایگان) در سایت خود به نمایش بگذارید با تبلیغ شما موافقت می گردد.
با تشکر WWW.agahicity1.com

سحر شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 15:05 http://www.kharidetazmini.mihanblog.com

سلام
من وبلاگ کسب درآمد دارم ولی خیلی کم بازدیده ممنون میشم بهم کمک کنید راهنماییم کنید و برای وبلاگم تبلیغ کنید تا منم بتونم از وبلاگم کسب درآمد کنم بعد بهم بگید چطوری برای وبلاگتون تبلیغ کنم و با چه اسمی لینکتون کنم
ممنون از لطفتون
www.kharidetazmini.mihanblog.com

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد